今朝7點幾琳打左俾我...~不過我再訓~ 7點半到醒左就搞掂喲野返學校啦~ 返到去等點名....之後就上Hall睇人表演啦...~ 有喲Ok有喲就嘛嘛地~不過算啦~ 睇睇下就夠鍾~放小息15分鍾~ 完左小息就係課室聯歡~不過Miss鄭同陳Sir講明我地唔可以拎手機出黎影相...唉 想影相都唔得!~不過算Lu~ 放左學校聯歡就返屋企....打機啦~ 無地方去~係屋企悶!~ 今日就咁過@@