★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 12 月 19 日  星期二   陰天


凍... 分類: 未分類

今日返到去又係凍....凍到痴線=﹏=~
今日就影班相喇~~~~我地就係8時40分影...
我地上到班房....搞掂哂喲野就落去啦~(校工黎左叫我地落)
影完班相上返去都9點15分到了@@"Miss Lam已經等緊我地~
之後就作文啦....唉=.=又要作文~
作左400幾字到交左~(小息搞掂左)
跟住就上Maths啦....阿Sir又遲=.=""
又講左幾條數...做左2條數到~又落堂啦~
之後就上Eng啦....救命的
Compo好彩合格.....30分先合格~聽Miss鄭講~
不過我58分@@算唔錯掛~
之後就講下野咁~講下篇作文(新果篇)~
跟住就俾幾個字時間我地做啦~有喲做作文...有喲做Compo Corr~
我就做Compo Corr喇...聽日要交嘛~
之後就Lunch....同Monkey一齊買飯返學校食...希文佢地就去左M記~
食完個Lunch就返五樓拎野....拎返果2本Maths練習落去還...
之後Monkey就去左當值...我就自己返上五樓...~
上到去又係得個悶字....日日都悶~
跟住就上Chem巫堂啦....巫Sir話今日可以講哂喲Ws...點知差小小..
無計....班友好嘈~係到係咁傾計= ="搞到巫巫發火~
最尾果10幾分鍾先完全係講到書...~我就抄阿Sir喲筆記喇~
上完Chem巫就上詹詹堂啦~~~~好開心呀~終於都上詹詹堂~
不過詹詹答七先黎...俾我地入左去    Phy Lab先~
之後就等多一陣...詹詹就返左黎~講左原因點解會咁遲~
跟住就開始教書書啦....今堂講合力....分力...~
不過我都算明既@@話哂都學過啦....~
放學同健一齊行返大興啦~返到屋企就打三小俠啦= ="
無野玩係咁= ="夜晚到就影印Maths會考啦....=.=
今日就咁過喇~
PS:只要每日都能見到你一面已足夠。