今日5點幾就訓左....~係上午=.=" 之後就訓到9點9醒左....訓唔著~ 就開機打喇= =玩左陣三小....玩左陣勁舞就係到悶...~ 好悶呀= =.... 之後2點半就執野去建生補課~ 我答10先入去@@"4點準時散人...正! 之後返到屋企陪平啦.... 今日玩勁舞勁唔順手....成日禁錯哂~ 同平玩情侶果陣又係咁....希望訓返一覺會好好多~ 聽日再陪平玩勁舞團.... 雖然平唔玩三小....至少我可以陪平玩勁舞團~
PS:我的心還是只有你...除了你已經不能容下別人