今日訓到成下午5點半先肯醒...~其實3點幾醒左 同琳傾左陣再訓過= ="
見到5點半即時搞掂喲野喇...因為睇玻璃面具嘛~
睇完就同阿媽行出去市中心....~悶丫嘛 係屋企
跟住就係市中心間精美唱片到買左2盒聖鬥士星矢...冥王十二宮編
1盒得7集...唉 要買成2盒先買到成套冥王十二宮= ="
Vcd就148蚊 1盒~Dvd就228蚊一盒喇~
買左2盒Vcd....成296蚊@@"
買完就同阿媽撘小巴返屋企喇~
返到屋企都就8點~
跟住就開始睇碟喇~
由第5集開始睇到13集......睇到12點8到~
之後就睇TV版既星矢喇~無配音既我教左~
聽日文原音好正丫><正過碟...配左音+配錯音再+有喲位無配!
睇TV睇到第6集..
之後就打日記....
同琳..源...倩..傾下計@@"
|