今日既第一堂就係Bio喇...= =去Bio Lab上..~有2個無返...我果組~
就派Ws對答案....紅簿喇~我紅簿衰左改正..= ="放學要留改正~算!
上完Bio 就上Phy喇~詹詹就對埋星期三未對哂既題目喇~好快對哂@@"
之後就派5D工作紙...做左幾條@@"
跟住就上Eng喇.....慘了= ="不過都好易過.....~
上完Eng就搵Monkey一齊食飯喇...希文佢地去盈豐~
跟住就上Cit堂...去電腦室....係到對卷.....對Mc卷!今堂對唔哂@@"
之後就上Maths堂....盧Sir黎到就派野....1張筆記 2張做的~
我原本唔識的...但係睇返筆記又識做哂@@v同阿Sir答案一樣~
琳唔識就俾左我果張佢睇一睇...@@
等到放學....就留係503等陳Sir黎@@
我就問琳借左枝原芯筆@@"借完就俾返佢...~
之後就同健走喇....出到門口打俾文喇~就一齊去搵間野有得印會考既..
搵到龍弟就話印得...之後我同健就行返大興....文就去打波~
我返到屋企就開電腦喇...無乜心情打機= =
睇完套軍曹就去左訓覺....無食飯~
9點半到先醒....~之後就煮米線喇...陪下琳...
今日就咁~
|