由於今朝5點幾先訓喇....我原本要去補習的~不過我訓過頭無去到 3點幾就起左身喇...~ 之後就打左陣機喇....同琳傾左一陣= =.... 跟住就無聊睇返同嵐之前既Msn......3-4月既.. 睇完有喲....=_= 之後就悶喇....打左陣機... 同琳傾計啦.....今日就咁...