★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


凍....~ 分類: 未分類

今日7點7先起身....好彩知醒= =~
之後就拿拿林返整野返學喇= =~返學無食到野...時間無多~
跟住就集隊喇...今日排後面@@!
之後排隊果陣唔見琳...以為佢遲到/病.....擔心死我~
好彩打左鍾就返到黎...我先放心....~
跟住就等考試....今日分課室考試....同琳分開課室考~
我係406室考....第一節就考中文既閱讀理解....~
由黃志剛老師監考喇~8點40分至到9點55分~
我做到最後果版死左了...完全唔識做最後果版...
跟住亂做完就等夠鍾啦...仲有成半粒鍾 救命的~
等到打鍾收卷...之後就落去地下....
Monkey問我借錢買熱野飲@@"我Sure借
跟住退返1蚊俾我@@
之後就等排隊喇....上返去考第2節....
第2節仲悶.....考寫作...中文的
10點半考到12點.....考黃綺華老師監考~
我做到11點三已經作完了.....係到等...等...等~
幾經辛苦終於等到12點收卷...收完卷就同健一齊行返大興喇~
返到屋企就Sd Sms搵琳喇.....
琳就出街....我就唔阻佢喇......
之後就等佢叫我....
今日就咁....~
PS:今日天氣都幾凍呀...你小心凍親唔好要我擔心丫...仲有....我會等你的答覆...考完試再俾時間你考慮...我會等~