★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


Miss鄭請食飯 愉快 分類: 未分類

今日諗住琳會打黎叫醒我...可惜無~不過我都自己醒左
之後就執野返學校喇= =
返到學校就食野喇~~~~食完野就傾計咁喇~
今日終於係正常上課天...可以見到佢既時間多好多喇~^^
之後就上班房早讀呀...之類啦~
跟住就上第一堂既Eng堂...派卷+對卷用左成堂了@@
完左Eng就上Chem啦...
Chem巫就講左半粒鍾野先派卷=_=
派完卷要改正...要家長簽名= =!
不過算啦= =我合格 影響唔大~
之後就上Chin啦=_=.....
又係講左陣野先派卷...對得2份卷咋=_=
Lunch就同巫,牛一齊食麵喇@@~之後打左陣藍球就上返班房~
之後就等打鍾....打完鍾就等5分鍾喇@@
Miss鄭同陳Sir講完野就開始上Cit啦...
Cit又係對卷喇...=.=不過預左~
阿Sir又要我地改卷喇...救命呀!!!
改完俾Sir睇返改正=_=
之後就上PE~
女仔得3個有帶衫....不過琳無帶~
之後就排隊喇....
我同肥雞打羽毛球咁喇~
打完就收野等換衫@口@~
換完衫就買冰極~
之後同健行返大興啦..
返到屋企就開機玩左陣...之後換衫出市中心喇=.=
去洗手間去左N次了=_=食飯果陣又去左N次...
食左Miss鄭300幾400蚊呀..呵呵~6個+Miss鄭
之後就陪Miss鄭行左陣就撘車返屋企喇.....
返到屋企打左陣機...睇電視.....聽下歌咁啦...
今日就係咁多啦=_=哈