今朝又係答七先起身=﹏=返到去無時間食野...唉~
之後排隊見到琳@@我望左佢幾次不過佢唔知=v=~
跟住就比李Sir留哂係地下= =講咩考試公平喎~
講完廢話就放我地上去啦= =!
今日得一節....考Phy~1小時30分鍾=.=救命的~
Mc亂做....問答比較多都識= =有2條死左...
做到10點就做哂...等到10點10分收卷....~
琳佢地12分先收卷...遲我地2分鍾
之後諗住同健去買M記返屋企食喇....點知帶唔夠錢=.=!
無得買=.=返到屋企10點半到~就開電腦呆喇...
等琳叫我....呆左幾粒鍾了...~
夜晚就同琳傾計啦!~玩左陣墨香...@@
今日就咁@口@
PS:我會等你答覆~!



|