今日第一堂就係中文啦....又對卷喇~!差2份....唉~ 之後就Cit啦....廖Sir就講下書呀...做下堂課咁啦~呢堂就 跟住就上Maths....派卷喇~~~~~...=.= 總分都有70....不過都算差架喇...唉 Lunch同人買飯食喇@@ 食完就打波喇= =...打到1點15分到喇... 之後就上Bio啦....成堂都係用黎對卷 得好低分....合格多分半=_=唉 跟住就上Eng啦...超悶=_=!