琴晚就3點訓到今日下午啦=_= 訓到5點果陣健打黎問我帶咩=_= 之後傾左陣就去刷牙洗面啦... 跟住就玩左陣大富翁.... 之後就悶喇=_= 等左好耐....琳終於上線...不過問完野就off左~ 之後就同琳傾Sms啦..不過佢整緊野.. 佢整完野叫我...我就等佢Sms啦..~ 之後自己係到聽歌呀...咁啦=.=同人傾下Sms咁啦.. 聽晚同Miss鄭+其他幾個一齊食飯= = 我都係食小小野算...聽晚 今日就係咁多啦...唔多打