★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


英文2小時 開心 分類: 未分類

今朝返到去就買野食啦....~
第一課就係上中文..不過Miss Lam無返...
陳Sir代堂=.=睇影片....解剖人體~
睇到答10到就俾我地休息...@@
跟住就上Cit啦....做下野...抄下野咁又一堂...~
之後就Maths.....教指數@@....
一開始有小小難度...不過好快就可以解決哂~
做下數咁又落堂啦=.=Maths堂過得好快
Lunch就同鎮浩買飯返學校啦....@@之後一齊上返五樓~
我就查埋字典=.=差幾個~
之後就拎埋果2本會考書落去還....未見琳~
跟住就返課室等打鍾了....悶嘛@@無野玩
打鍾就上Bio啦....今堂成堂都係做實驗=.=~都好快過
之後就Eng啦....一開始有喲眼訓...不過之後就有精神聽Miss鄭講
去到3點45分鍾到就俾4分鍾我地休息...~
之後Miss鄭就講SBA喲野啦...用中文講=.=無人會唔明掛~
4點35分鍾左右就放左了@@講哂喲野~
之後就同健去車站...我今日撘車返屋企..健就行~
今日我唔多想行....@@~
返到屋企打機(PSP).....~
打到7點幾到就換衫執野....25分到就出去建生補Maths了~
之後就同小強傾下計咁喇.....做下數咁@@
9點20分左右就放左了~因為我上堂有留嘛~
返到屋企就食7-11喲Pizza....做完仲係好肚餓=.=
就煮左個米線啦....飲埋可樂咁先飽...
夜晚就查Test Book+Fos1啦....
用左20分鍾到就查哂=.=好似
之後就係到聽下歌...上下論壇咁..~
PS:唔知你考慮成點呢...小琳琳~