今日第一堂就係中文啦....~
Miss Lam就比左張Ws我地做啦...改錯字....
好多都識得好少唔識@@.....
做到45分...仲有15分鍾就出去寫啦==!
打鍾都未寫哂@@...下堂再黎過....~
之後就Maths啦.....
好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!
Maths堂無計數機用@v@借左俾希希~
今堂教Log.....悶到痴線=.=!
阿Sir出左4條數....阿Sir做2條講解緊果陣我已經做埋果2條..~
盧Sir俾時間我地做果陣我已經係到悶...~順便教下我後面果2位女士~
打左鍾就上Eng啦....講Gram Ws....@@講埋最後果Part~
之後就講下書咁....~仲有30分鍾就俾時間我地做功課....真好@@
我就做Text Book啦...~不過都係做唔哂=.=...
Lunch果陣買飯同文一齊食..
食完就上返班房啦....做埋TB...~
之後同林落3樓圖書館借野=.=點知俾我借到06年既會考Maths@@
跟住就返班房啦...~
等打鍾嘛=.=!打左鍾就上Chem....~
Chem堂今次都係做實驗.....做左成堂無教書...好野~
之後上Phy,.....
Phy堂詹詹講左小小野就俾Ws我地做啦...~
我出去做果陣抄錯野=_=....嗚
寫左3750-1250=1250.....
返埋位睇到先見到...=.=即時出去改返
之後就做埋後面喲題目啦....做哂岩岩好打鍾=.=!真好~
返上五樓擺野啦...等Miss孔放@@"
之後就返屋企啦....行前梯走....~
見到嵐....平佢地@@
跟住我就同健行返大興了~
返到屋企就開電腦....等琳...~
之後就開Psp打啦=.=悶嘛~
打左一陣就叫肥揚陪我玩三小俠...~
之後肥揚就off左我都熜左三小開住電腦~
之後肥揚再on返果陣再叫佢陪我玩@@"
肥揚off左之後我就自己玩左陣...就off左~
跟住就陪希傾計...聽下歌咁...
今日就咁...~
PS:已經第4日無見到你了....希望聽日會見到你.....

|