今朝差唔多起身就同阿媽出街啦....~
撘小巴出市中心...再行去置樂買Psp碟...
買左2隻都好平~夾埋280蚊...都好好玩@@
之後就行返市中心睇野啦...~
跟住去明星訂位=.=
點知無得訂..~就打電話俾人..之後就撘返小巴返屋企啦~
返到屋企...玩下買返黎果2隻game了~
玩到6點幾就出去明星囉位啦...~好快有位@@
之後就叫野食啦....食哂喲野之後就食生日蛋糕...有人生日嘛~
食完就行一陣睇下野啦....之後就撘車返屋企打機= =(打psp)
打到差唔多就睇星矢啦....做埋今晚...!
不過無乜所謂..我都睇哂成套的...我聽憤日文原聲= =~
睇完就打機啦...打到3點幾就沖涼訓覺了~
今日就咁...
|