第一堂就係Bio啦....今朝見唔到琳....~
Bio堂係到講下葉片構造啦....都講左成堂了@@~
之後就上Phy..~一樣係去Lab上
詹詹就比數我地做啦...@@我就做功課...做下phy既數咁
好快落堂~
跟住就上Miss鄭既Eng堂了...~
係到對Test Book@@好彩唔係全錯...~
Lunch就同牛仔去買飯返學校啦@@
同文一齊坐...又係俾文拎野食==不過算@@~
之後就上返班房啦.....勁悶囉...等肥揚行過..~
跟住問肥揚一條Phy數....問完做埋就悶到乜了...~
Lunch之後就上Cit啦....今堂都算易過...書就無講過~
係到對Ws....做下會考題(廖Sir出)咁啦=.=~不過當堂課@@"
完左Cit就上Maths啦.....Maths既Log數好易呀=v=!!
只要唔禁錯機唔抄錯野想錯都難..@@"上次Test Maths五題數....全對@@~
今日都係做數啦...盧Sir出數@@我好快做完...可能而家唔慣做數慢...~
3點20分果陣盧Sir就出2條數...Test黎~
打鍾收的....我好快做哂...~悶到痴線了...=.=~
收哂之後盧Sir講答案啦....點知又全對@@"真好彩~(其實好易=v=)
之後我就唔走了....係課室做埋Eng Gram Ws先....唔想返屋企做~
做哂就同健一齊行返大興了.....傾下計咁~
返到屋企就開電腦啦....好悶..~
玩下三小俠啦...都係開黎打龍...(無聊玩..)
今日就咁...好悶~
PS:唔知你考慮成點呢?小琳琳

|