今朝5點幾就訓左了~之後就搞左鬧鍾~
原本要去補習的~不過我無去到@@~
之後11點4好彩知醒...唔係就死得!
跟住執下個人咁就出左去良景...~等阿媽過黎OK
之後就去學校啦....去禮堂=.=無野岩~
跟住行上五樓....見到黃Sir...陳Sir.....希滿......偉健@@
之後阿媽就坐係到等啦...我就同希滿傾計咁~
好快咁到我同我阿媽入去啦@@"~
之後就Miss鄭....陳Sir同我媽媽傾下計= =~
好彩我全班考12/40....都好好彩~
不過下學期要全力追先得....應承左阿媽要追到第10名!
成績:
Maths一B
CIT/PE一D
PHY/CHEM/BIO一E
傾完計就返屋企喇我= =阿媽就去開工@@
返到屋企開電腦玩啦.....已經係前日重返巨商...~哈
打下機咁啦....~
今日就咁~
PS:你已經很多日沒有覆SMS了...希望你會在情人節前會俾到答覆我....(我可能會親口問,不過我亦決定問..不過我沒勇氣..)

|