今朝10點幾Monkey已經到左我門口了=.=~! 我仲訓緊嘛....Monkey打黎叫醒我開門= = 異形...希文黎左打機~同埋Monkey~ 希文同異形打到1點到就走左了=.= Monkey就玩到5點半到先走~ Monkey同我玩頭D....唔夠我黎= =V 之後就自己1個玩巨商喇~ 玩到夜晚~ 之後就開始做功課啦...1樣都未做過...哈哈~ 12點10到做哂= =! 之後就訓左了...=_=好累!