今日11點幾就醒左啦...之後希文打電話上黎@@" 之後就係屋企等希文黎...~我就去刷牙洗面先喇...~ 等左一陣希文佢地就上左黎了~ 我就開始睇火影忍者啦~由1點幾睇到11點半...~ 第5集開始睇到去第34集.....睇左好耐..=v=~ 之後就開始做功課啦....@@! 做完就差唔多訓~ PS:小琳琳...等待明天可以見到你..∼