今日1點幾就醒左啦~~健黎打機嘛@@" 之後我就玩琴日買Ps2..... 玩戈隻叫聖鬥士星矢冥王十二宮篇同埋Gundam Seen 隻聖鬥士岩岩爆埋第2次...哈哈 2點半就同健玩真三國啦.....= =過左好多關@v@~ 佢走左之後我就玩返聖鬥士星矢啦....好正架@@哈~ 今晚就叫飯食@@"例牌野@@....~ 之後就同笨希傾下Msn啦@@" 肥揚傾下計咁...今日好多時打機多 哈哈~ 琴晚已經用哂零用錢...又要再儲過=口= PS:小琳琳...你仲有冇事丫?