★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


Eng Test... 分類: 未分類

今日第一堂就係中文啦.....=_=作文喎~
題目係:沉迷網絡遊戲的壞處
要寫550字= ="
我用左1堂作左450字到~放學先作埋佢@@"
小息就同人鬥下卡咁@@"
之後就上Maths@@"盧Sir有返~
今日教圓=口我都係識識地=v=唔記得哂~
之後就上Eng啦....Miss鄭話Test= =~
Test 25分鍾....不過最後比多5分鍾@@"
不過我都係唔係好識做=.=我應該唔合格...今次=_=
Lunch就係學校食麵啦....Monkey仔唔出去嘛@@"
食完就買冰極飲....飲完就返上去等人返...~
不過最終琳今日都係無返.....~
我以為佢Lunch會返....
之後就上Chem啦.....都係抄巫Sir喲野.....=.=
抄抄下就訓左一陣...唔知做乜眼訓=_=
不過巫Sir無叫我~
上完Chem就上Phy啦...詹詹今堂做實驗@@
又係用車仔~
做足成堂.......~@@"
放左學就返上去做埋中文Compo啦....作完就同車鬥卡...
鬥到5點就各自散去~
我就返屋企開電腦玩完美啦@@都唔錯既~幾好玩@@"
玩到夜晚1點就開始做功課....得1樣(查字典)
做完就打日記啦...打完日記就溫左陣Bio
聽日測驗嘛@@點都要溫下~