今日就係情人節喇@@而我就諗住今日問=v=~
第一堂就上Bio啦....悶死了@@~
之後就好似係中文@@....做作文=_=好快做哂..~
跟住就係Chem堂啦....巫Sir教埋平衡化學方程@@"
之後就俾WS我地做....又有1張WS係假期做~
Lunch就同希文~Monkey出盈豐買野食@@"
買左個腸粉....5蚊雞@@~
之後就係天橋到食...食完先行返去學校~
返到學校都係悶~我都期待佢會返~因為上午佢無返!
之後就同林玩遊戲王啦=v-win左3場@@
跟住就上堂啦...~
之後上Phy堂....教左一陣之前喲野就用哂黎做Test....好彩我識= =~
不過有1條搞錯左小小野..=.=算了
第五堂就入禮堂....典禮嘛=.=...好悶的~
跟住完左就上返五樓啦....其他人都差唔多走哂~
得返我,琳,文,林,肥雞佢地~
文同琳就係比Miss鄭留的...講返英文喲野~
搞掂左文同林就走左~
琳就未走...佢走果陣我都走@@"
之後去左男廁出面等希文~
等左一陣佢就出左黎...上左佢屋企一陣~
就返屋企睇火影...@@
今日情人節都要自己1個渡過..∼
ps:小琳琳,唔知你既答覆係點..

|