★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節 分類: 未分類
今日就係情人節喇@@而我就諗住今日問=v=~
第一堂就上Bio啦....悶死了@@~
之後就好似係中文@@....做作文=_=好快做哂..~
跟住就係Chem堂啦....巫Sir教埋平衡化學方程@@"
之後就俾WS我地做....又有1張WS係假期做~
Lunch就同希文~Monkey出盈豐買野食@@"
買左個腸粉....5蚊雞@@~
之後就係天橋到食...食完先行返去學校~
返到學校都係悶~我都期待佢會返~因為上午佢無返!
之後就同林玩遊戲王啦=v-win左3場@@
跟住就上堂啦...~
之後上Phy堂....教左一陣之前喲野就用哂黎做Test....好彩我識= =~
不過有1條搞錯左小小野..=.=算了
第五堂就入禮堂....典禮嘛=.=...好悶的~
跟住完左就上返五樓啦....其他人都差唔多走哂~
得返我,琳,文,林,肥雞佢地~
文同琳就係比Miss鄭留的...講返英文喲野~
搞掂左文同林就走左~
琳就未走...佢走果陣我都走@@"
之後去左男廁出面等希文~
等左一陣佢就出左黎...上左佢屋企一陣~
就返屋企睇火影...@@
今日情人節都要自己1個渡過..∼
ps:小琳琳,唔知你既答覆係點..