今朝4點幾就訓左啦=口=打機嘛@@
之後10點1醒醒地...之後再訓~
訓到3點半到先起身....刷牙洗臉開電腦@@"
之後就玩完美啦....玩落都唔錯既@@
想玩既黎Ser4鳳凰密敵或者@希望@
之後玩到7點幾就洗頭食飯啦@@"
跟住就玩啦....點知入唔到完美=口=
撞鬼嘛@@"搞極都入唔到=_=!
裝Foxy下載果個...都係一樣唔得= =我頂!
見無得玩完美...就提早做功課~
因為一樣都未做哂=口=我亦都好快做哂(除左Compo)
之後就悶到痴根=口=....~聽日叫異形還返黎先+口+
唔係我唔駛玩.....~
火影已經係二月二十二號已經睇完222集~未有新集數
今日就早訓了....聽日要返學@@"
PS:我同你有成個新年假無見面..唔知你考慮完未呢..?期待聽日能見到你..小琳琳

|