今日十點三就打左俾嵐嵐叫佢起身了...不過佢眼訓
本來諗住十點九到再打俾佢 不過嵐嵐Sms左我起左身=v=
之後十點十一到出門口....點知落到去要等成8分鍾先有車...
去到嵐嵐戈到已經好似係十一點二了...
之後就陪嵐去惠康買公仔麵了~
買完公仔麵就去良景車站撘507了~上我屋企
係車到我地無做喲乜=v=~
上到我屋企之後就...=v=
做過喲乜唔方便講出黎=v=哈~
最衰媽3點到返到...如果唔係...算了~
五點左右就送嵐嵐撘車喇..一路都拖住手...哈=v=
去到良景先鬆返開...(真係唔想...不過無計)
送到去佢樓下我就自己返屋企了...
一路都同嵐sms.....返到屋企就上三小喇...~
玩到7點半我就出門口了...一路都係同嵐嵐sms...呵
補習補到9點25分左右就行返屋企了~返到屋企竟然9點40分...= =
行慢左好多=v=~
返到屋企就同嵐sms喇...
今日就咁...=v=

|