今日12點幾戈陣嵐嵐SD SMS黎問我醒左未=v= 之後就起左身陪佢玩三小~ 一路都玩= =~玩到7點半到佢家姐玩 之後我地就Sms喇...=v= 跟住唔知幾點(無睇鍾= =)就到返嵐嵐玩~ 我就上三小喇...~ 之後就一直都玩.....無野做嘛@@ 希望聽日可以見到你喇...嵐嵐=v=