今日8點半就同健一齊行返學校喇...∼
今日2堂都係補數...
盧Sir就Book左電腦室俾我地用.....
不過我地個個玩電腦.....~
之後就唔教書...第2堂先教~哈
我係10點幾戈陣開始叫嵐嵐起身喇....用Sms~
不過嵐嵐已經起左身...仲傷風~
佢已經醒左就開始同佢sms喇...~
都講左好多野...^^
補第2堂數戈陣最難過....不過有嵐嵐sms~所以好易^^
之後就去左接嵐嵐喇~之後就上我屋企..
佢玩三小 我就睇佢玩~之後叫外賣
送左外賣黎之後我就去左沖涼了....~
之後就食野喇....睇嵐嵐玩三小喇...^^
3點4戈陣就出去睇戲喇....睇軍曹=v=
去到都係3點9到~就去左買戲票了~
跟住就去惠康買水.....
買完水就返去等夠鍾入場...哈~
等到4點1左右就開始入場了
入到去同嵐一齊坐~
之後就一齊睇喇~
睇完就送嵐返屋企...~
送完就返屋企了~
返到屋企就等媽煮飯...
食下飯喇.....
今日就咁
PS:嵐嵐 我想你每日都可以開開心心咁過
只要你開心 我就滿足了
今日嘗到你的苦...到而家都可以嘗到
再加上返屋企戈陣你既表情...我就已經知咩事了...

|