今日冇乜野,,
家政最好玩,,今日又比人記名*
=.="死LaU龜囉*
好野冇英文堂,,搵人代課*
卡,,中文..
蕉蛇白痴架!!
過左1日先叫人留返堂,,
紫以為冇事加麻!!
點知...
KA*
講返家政,,整旦糕,,我隻旦身經百戰都冇爛,,
KE*
之後整啦*幾好玩,,
整完哥時個樣好令架*1返到屋企,,
核突哂**
之後同琪搭車,,,
佢去安定搵A欣啦,,之後係其麟落車,,
等505,,返兆康,,之後我仲係輕鐵度,,,,,
點知嫁車無啦啦開,,
嚇到我死,,
好彩停返車,,
之後返屋企,,*
又比人鬧,,
E加5點返到喇,,你仲想我點呀??!!
吾洗時間架?!?!
你講哂啦,,
E加又吾係6點,,
痴線架**
好吾据囉,,
之後我妹又未返,,
6點半都未返到,,
又搞到我比人鬧!!
食屎...
當我係咩呀E加??
我吾係出氣袋呀*
咩都鬧我既,,
E加佢未返呀!!
又搵我黎出氣----*
好閔囉*&好吾据呀T^T"
P.S冇人了解我囉*
當我係出氣袋*
咩都淨係鬧我**
好吾開心,,同UN*"`
|