今日早會,,
本身冇事的,,
旦係死賤LaU-
要我地排返好哂D位,,
之後同PAT傾左陣計"
佢問我覺得東東點?!?!
之後我話幾得意,,
幾高,,幾似囝*
之後PAT勁開心*
KE*
傻左咁"
之後講P.E,,
打左陣雨毛球,,
=.="無奈"
之後抖左陣,,
玩跳蠅,,
跳大蠅呢"
幾好玩*
好搞笑,,
之後跳到癲左*
KE**
之後返到課室,,,有DD暈暈地既FeEl"
=.="
MATHS*紫同PAT分開左呀*
慘"!!
旦坐近左我,,
之後紫同我傾計,,
傾得勁大聲,,
之後比MS怒啤"
KA*
原來果個陳至恆好咩架"
.........
之後佢話我打坐"!!=.=
紫又比賴屎整LU*
慘..勁似頭皮咁*
就咁喇*
放學,,
返屋企,,
返到屋企,,KE*
天第1個搵我呢"-
開心到爆炸=
佢嘔呀*
嗚...病左呀*
之後我叫佢訓覺,,訓醒先AdD返我"
就咁喇*KEKEKE]*
忽然諗起阿牛哥把聲,,
牛哥不愧係牛哥"
名副其實的"
超牛呀把聲,,
琴日公文,,笑到我半死*KE-
|