今日,,
都幾無聊下*
第5堂開始,,中期頒獎禮,,
好悶呢*
分開左坐,,
真慘紫紫,,D野比人整到吾見左*
吾知邊條卜街整啦*?!?!
之後放學,,
行龍門,,搭輕鐵哥時,,
癲左陣*
KA*
之後係琪屋企留下,,
陪佢地買野食,,
=.="
之後去琪屋企屙尿,,
走人LU*
之後紫上左我屋企,,
攞低野,,
落公園,,打千秋,,
KA*
又識左2條囡*
好得意呀*
5年級架*同我1間小學*
有條好熱情呀*
撓住我去玩搖搖板*
KA*
吾知點解,,
次次同紫去公園,,
都識到人*
KE*
好鐘意果2條囡呀*
之後坐左上上面..傾計仔*
傾左好耐,,
好多野*
KE*
之後諗住搵牙彤,,
旦,,
成間學校D人走哂*
=.="
之後返屋企LU*
冇送紫落返去,,
T^T"
琴晚,,
同紫紫嘈左交,,
搞到佢勁火,,
旦,,之後講返,,
都冇事,,
我覺得,,嘈完之後...
我舒服好多呀*
嘈完之後,,都冇事**
KA*
又1日,,"
|