今日,,
牙琪ON左呀*
佢第1個搵我呀"
好開心..
之後同佢傾左陣計仔"
問佢個FD叫咩名,,
叫牙珊,,KA*
陪紫紫出去買袋*
之後係公園玩左陣,,煲左飛煙*出市中*
之後去買野食,,去公園,,
有2條女,,
好似想嘈鳩我地咁*
=.="
即卡食完,,閃水*
之後係市中見到牙琪*
係琴日識果個,,
之後見到型仔特工隊,,
蕭SIR*..
係紫見到先架,,
之後我望多幾眼..真係...
見到蕭SIR勁型仔,,
帶住副黑超*
KA*
之後行去雅都,,
去到間野,,
紫諗住買耳環,,
點知......
KA*
勁想踢佢間野,,
之後呢,,
吾知點樣,,行左返大興"
之後搭車,,
返到留下公園,,
玩公園,,
又見到2條肥閪,,
扮撚哂串咁,,
未見過人玩千秋呀?!?!"
哼....
衰紫,,話我講果個字好咩呀!!
咁我不嬲都係咁講加麻"
笑我..
之後勁話果2條肥閪"
笑爆咀"
係公園又見到牙珊,,
KA*
玩左佢隻小狗1陣,,
佢走LU*
比左個電話我,,KA*
之後打多陣千秋,,
5點8度,,
返屋企,,"開心;;
|