


|
2007-07-27 |
| 2007 年 7 月 27 日 星期五 | ![]() |
TODAY都冇乜野做一點幾出左黎同MONEY食野* 食完野..諗住洛觀塘個陣.. 我呀媽就打黎叫我拎衫.. 咁我咪上去囉.. MONEY就係樓下等我.. 我就上去拎.. 拎左都幾奈下 拎完.. 我地就去左公園到玩NDS.. 玩到4點幾.. MONEY就陪我去睇E生.. 我唔知做咩整到皮膚敏感.. 勁慘..成生一達達.. 超恐怖.. 睇完E生..就去左MONEY屋企坐.. 食野...食到好飽.. 之係我地係度玩NDS既太鼓.. NDS既太鼓都OK好玩.. 不過D畫面就好差.. 不過算LA.. 有得玩好過冇得玩.. 到左10點幾就番屋企.. 星期日同KOEY..KOEY細佬...KOEY呀爸. 去海洋公園.. 星期2又同MONEY去動漫節.. 今個月有好多節目.. 唔知下個月有咩玩呢..!?
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |