2007-05-18
哈
今日去左oey屋企食飯呀..
佢今日整個d飯都ok既..
唔會好似上次咁..
咁難食..
唉..
食完飯..
要我洗野囉..
慘爆呀T^T
咁大個女第一次洗野呀.
唔講咁多..
下次再打.
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 19 | »
朋友