


|
2007-05-12 |
| 2007 年 5 月 12 日 星期六 | ![]() |
今日11點幾出左黎.. 同左KOEY去M記食野.. 之後呀怡都黎左.. 一齊去左宜安坐.. 傾下計咁.. 坐完.. 我地三個去左365打左陣機.. 今日呀怡好勁呀.. 188爆左F..= = 無奈.. 我唔理喇.. 我一定要爆到188呀.. 打完.. 我同呀怡就去左淘大影貼紙相.. 影完都可以接受既.. 唔會話好樣衰.. 影完.. 我就用我自己好快既"束"度番藍田學小提琴 番到去.. 只係學左幾分鐘= = 之後又去左365搵呀怡.. 跟住個D唔知咩事.. 唔打LA.. 最後個D都唔打喇.. 今日係咁多喇.. 聽日再打.. |
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |