|
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
2008-02-16  |
分類: 未分類 |
唉.......
今日又係無聊的一天
好悶呀......
差唔多每日都係屋企
連情人節都.............
唉.......
做人太失敗啦
P.S....就黎返學啦
|
| 發表時間:2008-02-16 03:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
2008-02-05  |
分類: 未分類 |
今日,
勁無聊,
成日係屋企。
八點幾,
詩打電話黎,
原來係問字。
"心淡啦...
問字先打黎。
牙媽返到黎,
牙哥就霸機,
黑人憎!!!
十點半先俾番我。-.-"" |
| 發表時間:2008-02-05 11:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 36 | »
|