|
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
又整蛋糕  |
分類: 未分類 |
今日,
好凍呀!!!
大家記住着多件衫,
以免着涼。
今日,
2點幾的時候,
本來我要女童軍集會,
跟住,
又唔係幾想。
最後,
我都決定去。
我出門的時候,
淨係着咗件女童軍制服(短袖),
加件冷衫,
仲唔帶遮,
凍死!!!
本來今日要步操,
但因為凍同落雨的關係,
老師決定整蛋糕---香蕉蛋糕、朱古力蛋糕。
琴日,
家政堂都係整蛋糕---朱古力蛋糕,
但食落有麵粉的味道。
今日的蛋糕,
勁好味,
好軟熟。
|
| 發表時間:2008-02-02 07:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-01-31 05:57 PM |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 36 | »
|