愛情萬歲終於上映啦*v* 希望票房爆登啦^..^
希望票房爆登啦^..^
今日同呀呈,,mandy去睇=]]
但打風呀-3-未知去吾去得tim架.\/.
呀媽又話驚-*怕我俾風吹走咩-3-
總之我一定要去.\/.
I ❤ KEN HUNG
-----------------------------------------------------
去完返黎啦
呵呵-*幾好睇xd*v*
3號風::黑雨=]]好釆冇凍親=)
w0=)勁大雨囉-*呀呈有傘吾遮`))
佢話淋雨種感覺好開心b0r*
傻架咩..病左仲開心ah-3-