26`04;2008{六} 今日倉鼠babiii很活潑=]]但可惜晚上死了T^T 我都不知道什麼回事-3- 倉鼠babiii安息吧!!上年鼠B俾佢咬死-3- 您可以活多3個月命,,都算幸運吧=) 作左好多想念他的思句=]] 但他都見不到-3- 近排真系好黑仔T^T 倉鼠babii死了=]]老豆又俾釘弄傷T^T要打破傷風針 唉..返學咩都俾老師捉一餐-_-由其是個李仁保呀=]] 手指甲太l0ng都俾佢捉...
26`04;2008{六}
今日倉鼠babiii很活潑=]]但可惜晚上死了T^T
我都不知道什麼回事-3-
倉鼠babiii安息吧!!上年鼠B俾佢咬死-3-
您可以活多3個月命,,都算幸運吧=)
作左好多想念他的思句=]]
但他都見不到-3-
近排真系好黑仔T^T
倉鼠babii死了=]]老豆又俾釘弄傷T^T要打破傷風針
唉..返學咩都俾老師捉一餐-_-由其是個李仁保呀=]]
手指甲太l0ng都俾佢捉...
Next 5 >>