`♥5月21日
又上吾到ah立個論壇.咩事呀.\/.
搞到我好悶-3-
呢幾日都講緊地震既消息.3.
上3男2女有人話香港都有事..
佢地講到好恐怖@@
mandy嬲左我?!佢好似吾中2我同ah呈一齊玩.3.慘..
呢個又吾妥呢個..果個又吾妥呢個-3-
好煩ah-v-唉.
今日留堂默書..6點先同ah呈走..去到吉野家.3.
i l0vE 食食食食