今日去左和富m記搵minG哥*
佢教我做功課-v-''
卡卡xdd`
謝喔..''
之後我就番左h0me喇;]
呢排都唔多happY`
搭車戈時....''
打左比s!U`
佢陪我傾電話..*
thanks咧,,!
我整左d野..
等陣p0z耶`*
我整得唔令-.-`
初學唷^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
原來我一直都阻住左你同佢發展...
s0rry..
你是很討厭我嗎???
我說過..
只要你快樂/3\
我什麼也可以為你做...##
我諗..
我消失....
唔再同你講野..
唔見你...
你會比同我一齊開心得多...`
我識左你都差唔多1年喇.....!
好開心...
你比左咁多回憶我...*
你永遠都會係我最愛的康 ♥
我甘願比人話..
我之前對你做既野..
真係好唔岩..
你同我一齊戈時..
我中意第2個....
係我衰...
我也為呢d事..
喊左好多次...界左好多次手..
你中意佢...
我唔開心...
但...我知道我唔可以咁自私..
因為我已經唔係你邊個..
同你出去玩..
好hapi;]
我希望你真係可以同佢一齊...
戈個係我既好朋友....
你要好好對佢...`
腦海裡...*只有你....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唉..上面個d唔打喇..
一路打一路喊t333t`
救命牙...
我好掛住聖米d朋友同老師;[
送上我的自製品先`



by ♥babiii*斯`
|