|
|
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| t3333t` |
分類: 未分類 |
今日同左阿妹去北角..
陪嫲嫲飲茶.....=]
之後就同左姖行一陣超級市場-.-''
掃貨^v^
卡卡卡卡xddd`
之後買左條褲.___.''
同左姖番屋企!_!''
開左msn..
好唔開心...
朋友們..
我知我之前係做錯過..
點解你地唔比機會我去補償??!
鬧我冇所謂..但..
你地究竟想點?
我知你地唔會放過我..
我知你地會將我張相係d論壇到p0st..
你地中意喇..
我只係想做反個好人..
真係咁難咩?t33333t`
唉..*
之後去左食飯..
食左兩三啖..
番左上屋企..
我根本冇心機..冇胃口....
唔講住..
冇乜心情...
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|