|
|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
| 好玩v33v` |
分類: 未分類 |
哇..
今日節目真豐富唷-v-
1:30番左基軍練歌呀`!
首歌好好聽=]
我比個阿s!r分左去高音-,-''
卡卡xdd`
3:00去基軍..
個姐姐教我地..
擦銅扣'';]
之後去左玩遊戲..
上靈修a_a''
5:30番左屋企-v-''
表姐要走..
同三個小朋友落左樓下打羽毛球*
好好玩咧..™
去左7仔買思樂冰同自由斟@@''
嘻嘻xp..
係街無聊地拍照=口='
p0z上黎先`




我要c0mment唷<33333`
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|