今日成日留左係h0mE`!
冇野做ma''
唉..*
為左friends單野已經搞到我好唔happy喇..
估唔到連我最信既人都係幫住佢地...`
十分失望..
真的是網友最好嗎.___.?
灰咧..
t0:babiii_l0ve
小柑寶寶呢..
我會開心d嫁喇..
我會成日笑;]
放心吧-v-
你是我認識的網友中..對我最好的其中一個唷v33v`
卡卡xdd
t0:騰..
你講過的既缺點的會比心機改嫁la..;]
我唔會令你失望既..hehe`@@
大家一起^v^''
1,2,3
h0 hapi咁笑*v*
|