2006 年 1 月 31 日 星期二
今日天氣【晴天】
琴日我朝早去左教會先... 諗住逗下利是.... 點知一封都冇....[無奈**] 之後勁遲先同家姐去叔婆度"" 每年既指定既說話:「恭喜發財」... D人就會"西"D利是俾你架啦... 唉....冇計啦...HK少親戚.... 自然就會少利是架啦...""]] 琴日冇走度....o係度Sleep....zzz!!!
今日晏就同表姐去佢姑媽度.... 諗 住去到年初四...'"" 打住咁多先啦..^^