我未夠好,你別投訴:)
______________________
2點幾鍾個時
叫左老公買粥比我食
我都覺得自己真係超級任性~_~
不過冇計=.=
性格是天生的xd
之後佢baba打電話出佢
大聲到我都聽到><
貌似好惡咁.v.
之後就放左佢番屋企lu~~~
之後上去食完野沖埋涼就訓左lu~~
下晏4點半先起身~_~
之後約佢出街又唔出><
哼><
咁我就自己1個好洩氣咁行左出去/____________\
不過因為最近腳底生左d水泡*0*(行得太多a_a?)
所以好快就番左屋企
食左小小野就去左搵啊哥a_a
-完-
|