Debbie Tang
2011 年 7 月 18 日  星期一   晴天


2011-07-18 分類: 未分類

我未夠好,你別投訴:)

______________________

2點幾鍾個時

叫左老公買粥比我食

我都覺得自己真係超級任性~_~

不過冇計=.=

性格是天生的xd

之後佢baba打電話出佢

大聲到我都聽到><

貌似好惡咁.v.

之後就放左佢番屋企lu~~~

之後上去食完野沖埋涼就訓左lu~~

下晏4點半先起身~_~

之後約佢出街又唔出><

哼><

咁我就自己1個好洩氣咁行左出去/____________\

不過因為最近腳底生左d水泡*0*(行得太多a_a?)

所以好快就番左屋企

食左小小野就去左搵啊哥a_a

-完-