你地講"張敬軒"囉" 中意講就講la* 我會學唔介意.. 唔想因為佢.. 而失去fd子們"
唔好係我唔開心既時候.. 先識講羅帥哥既好話" 我唔要接受"
論台語時間.. 1.沒=魔(廣東話)? 2.我=哇"(e個我知") 3.你=哩?(唔認定") 4.大胖子=多CalL die"(好像是") 5.食飯=呷飯"(我認定") 6.恭喜=公he 7.是=是(廣東語) ....................... 下次再學多一點"