[11:49] 羅志祥 說: 沒人喔 那我走了
噴血.. 就係我去既10分中之前.. 羅祥走左.. 真既都好.. 假既3好.. 佢係我見過第一個會講野既羅志祥咧.. 就禁走左.. 超唔值.. 粉傷心咧"