煩死啦!!咁多野做!:(
今日做主父偃16日lu:D
同你好好愛~~
-------------------------
話說今日都冇出過街;
成朝系度睇mm同b工,仲有美女學,睇到笑死:D
就泥考試=.=!好煩呀~~~
------------------------------
見到aibon喊我都好想喊嗚嗚!
點解可以咁樣對一個女仔-0-
aibon加油-
我會留意你個blog =]
話說某舊野.個名叫董仲舒