中史差20版咋-v-
快d背埋佢lu~~~~!
打勁少野-.-
話說今日去kcp某間new唱k;同家姐同老媽子去=.=!
老媽子都唔唱既,我家姐係都要嗌爆咪先停,
唱左幾首日文歌!!!!
首my boy咁鬼快=,=點唱呀大佬
跟住食埋野~唱多陣就閃人
盛惠$165 ^v^
老媽子俾左180我-.-!!跟住你地知我反應慢
我停左成幾秒先抽張10蚊出泥=,=
哇間野好正呀有後藤真希!
跟住唱完成3點先飄出泥,
樓下有空手道表演=.=
悶到訓著左
跟住行番去土瓜灣;
煩死啦咁多野做星期1仲考體育-,-
我竟然唔識sit up囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|