今日狂催呀媽煮快d- -!
跟住勁早就沖出去搭巴!
番到學校又係等等等!傾野傾到就泥笑爆咀- -
一上得去即刻扯住呀ben跑上去,跟住唔知邊班有條人系我地兩個就泥入門口生左門- -!我地1齊撞埋去
~即做book b - -!
做到上班主任堂 做自己野,我邊溫書邊睇書=,=本書勁悶囉嘔電
英文都mo心機溫:(!
math; yuyu d解釋好廢 - -
eng>oral; 我隔離條友由數學堂煩到而家= =系度問點算,佢要做drama!最後都冇做,
下堂考試啦!_!
CHIN; MS鄭教我地作文跟住就開波 !!!!~
CHIN; 繼續作,作2堂-_-! 聽日默書呀!
LUNCH; 上左去圖館溫書都溫唔入腦 !hea溫= =
sci; 悶到嘔電,之後做實驗由頭做到尾!~
eng; 默書,全軍覆沒呀呀!!哈
:D88
|