給你一個★★★★★
banao_shing
暱稱: Charpop
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


星期四=.=' 分類: 未分類

又收唔齊通告聽日再唔齊就x曬1C !

跟住跳繩比賽.

落去企, 睇88

上去又玩UNO=.=

嬴得幾PO =.=

途中同kaichung落去買野飲:)

極速飲完再玩UNO -.-

呀SIR突然之間入左泥, 嚇到kaichung kai左:)

因為課室唔飲得甜野, 佢飲平果汁haha.

之後我有少少feel到我地班人系度同呀SIR鬥大聲=.=

哇哇~

11:00就閃人.

就泥放暑假:)



2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


星期2 =.=' 分類: 未分類

今朝係勁唔想番學, 跟住我發夢啦zzz係好好笑既夢, 跟住5點幾有條友系度大笑-,-

食完野就沖出去, 好熱....

等車個陣滴汗超勁, 跟住勁快跑番學校.

番到去為左個跳繩同跑樓梯比賽煩左成日:( 終於揀曬啦不過!

加油啊

之後咩學會活動日, 幾條友死系1C玩UNO =,=! 玩CUT牌, 好快囉幾條友-,-

嬴左系度大嗌輸左系度喝彩; 跟住完全唔記得係學會活動日,

跟住kaiyin拎左杯泥我自己就飲水 =.= !

玩左成日=_=. 玩到11:00 放學~_~, 我地幾條友仲賴死唔走要玩多po -0-

放學, 成班小6~

跟住去同kaichung&kaiyin 買野飲. 跟住閃人 ;)