今朝係勁唔想番學, 跟住我發夢啦zzz係好好笑既夢, 跟住5點幾有條友系度大笑-,-
食完野就沖出去, 好熱....
等車個陣滴汗超勁, 跟住勁快跑番學校.
番到去為左個跳繩同跑樓梯比賽煩左成日:( 終於揀曬啦不過!
加油啊
之後咩學會活動日, 幾條友死系1C玩UNO =,=! 玩CUT牌, 好快囉幾條友-,-
嬴左系度大嗌輸左系度喝彩; 跟住完全唔記得係學會活動日,
跟住kaiyin拎左杯茶泥我自己就飲水 =.= !
玩左成日=_=. 玩到11:00 放學~_~, 我地幾條友仲賴死唔走要玩多po -0-
放學, 成班小6~
跟住去同kaichung&kaiyin 買野飲. 跟住閃人 ;)
|