第一日;考中史同中聆'
中史都覺得ok既-,-
中聆唔知佢up乜超野,全部亂寫-0-
第二日;考英文同eng. compo
英文,D ADJECTIVE死曬-.-
COMPO,都唔知自己作乜
第三日;考MATH 1,2
1' 第一題就錯左-.-唔會肥掛...........
2' 勁難!
第四日; 中作同普通話
中作好快就作完@@
普通話好難-,-
就考完=]
我放棄左estimation,淨溫其他:D